چشم به راهتونم مامانی

فرشته مامانی خودم

1390/3/17 15:35
نویسنده : مامان جون
755 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز ترین موجود روی زمینی عزیزممممممممممممممم

قربون اون چشمهای پر از خوابت برم مادرررررررررررررررر

فدای ناز ترین خواب  چشمات بشم مادررررررررررررررررررر

دلم یه دنیا برات تنگ شدهههههههههههههههه..........غم دارم

دلم یه دنیاااااااااااااااااااااااا غم دارهههههههههههههههههههههه

فدای اون ناز نگاهت بشم مادرررررررررر کی میای و میتونم

تو رو به پهنای آسمون در آغوش بگیرم عزیز دلمممممممممم

آغوش من خالی از وجود پر محبت و ناز تو هست عزیزممممم

دلم میخواد بغلت کنم و تمام محبتم رو نثارت کنم مادررررررررر...........کجاییییییییی عزیزمممممم؟

من منتظرت میمونم و هیچ وقت ناامید نمیشم تا

خدا جون تو رو به من و بابایی بده عزیزممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

faeqeh
17 خرداد 90 16:54
سلام عزیزم بهم ثابت شده خدا هیج کسو بدون دلیل چشم انتظار نمیذاره میخواد بهترین وقت بهترین چیزو بهت بده
رها(مامان سپهر)
17 خرداد 90 17:44
مامانی جون مطمئن باش خدا اون بالا مواظب همه بنده هاش هست .بدون که حتما خودش یه چیزی میدونه که من و تو نمیدونیم . اما همیشه امیدت رو از دست نده
maryamoooli
20 خرداد 90 19:47
ishalaaaa zoode zoood be aghooshe garme shoma va shoaretoon mipeyvandeee