چشم به راهتونم مامانی

دوقلوهای مامان فرشته های اسمونی مادر

1390/8/29 17:19
نویسنده : مامان جون
747 بازدید
اشتراک گذاری

*وقتی خدا بهت میگه"باشه"چیزی که میخوای بهت میده*

*وقتی میگه"صبرکن"چیز بهتری بهت میده*

*وقتی میگه"نه"داره بهترین رو برات آماده میکنه*

من ٢٨ تیر با بی بی چک فهمیدم باردارم و خیلی ذوق کردم ودو روز

بعد رفتم آزمایش بتا خونم ١٠٠٠بود خوشحال بودم اول مرداد رفتم

دکتر و دکتر هم خوشحال شد منتها بهم استراحت داد و من نفهمیدم

که چرا بهم استراحت داد من که مشکلی نداشتم وروز بهد رفتم سونو

وفهمیدم که دوقلو باردارم و خدا دو تا ساک بارداری تو دلم قرار داده

وحالا دوستان عزیزم من بعد از ٥ ماه که نتونستم بیام تو وبلاگ آمدم

تا برای شما ونی نی های گلم بنویسم که من خدا هر چه التماسش

میکردم و خدا میگفت نه داشت بهترین رو برام آماده میکرد داشت یه

دوقلو سفارشی برام آماده میکرد الآن دوقلوهای مامان تو دلم هستن

٥ ماه و یک هفته هستن درست ٢٣ هفته از عمرشون تو دلم میگذره

با من نفس میکشن و با من غذا میخورن وبا من قلبشون میزنه مثل

ساعت خیلی خوشحالم و روزشماری میکنم تا بغلشون کنم و ببوسم

دوقلوهای نازم رو یک دختر دارم و یک پسر پسرم خیلی شیطونه

ولی بازم خداروشکر مامانی خیلی دوسش داره دخترمظلومم هم

دوسش دارم خیلی انشاءالله که این روزها برای همه منتظران باشه

دعا کنید این ٤ ماه باقی مانده هم به سلامتی بگذره و نی نی های

گلم به سر موعد به دنیا بیان و بزرگ بشن........اینم بگم این دو تا خیلی

شیطونن همه کارهاشون با من شروع میشه ولی خوابشون نه وقتی

من میخوام بخوابم این دو تا وروجک بیدارن و بازی میکنن تو دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

heni
29 آبان 90 20:31
سلاممممممم ساغر جونم خوبي؟؟؟ عزيزم خيلي خوشحالم كه برگشتي حسابي مواظب خودت و ني ني گولوها باش
خاله نوشی
30 آبان 90 12:37
سلام ساغر جون خدا رو شکر که 2 تا نی نی ناز خدا بهت داد انشاالله این 4 ماه رو هم به سلامت پشت سر بذاری. ساغری یادت ره برا ما منتظرا هم دعا کنی آخه میگن خدا دعای زن باردار رو زودتر مستجاب میکنه.
خاله نفس
1 آذر 90 2:10
سلام عزیزم خیلی خیلی برات خوشحالم... برای مامان شدنت.. برای دوقلو داشتنت...امیدوارم این روزای باقیموندتمبه خوبی سپری بشه و بغلشون کنی ... خلاصه برات خوشحالم

اگه تونستی بیا بلاگمو بگو چجوری بارار شدی چون خونده بودم که hcg تزریق کرده بودی...


پروا( مامان النا کوچولو)
1 آذر 90 4:23
سلام مامانی خوبییییییییی............مبارک باشه به سلامتی مامان شدی ...خیلی خوشحال شدم ..منو که یادت هست ......... انقدر گرفتاره النا دخترم هستم که نمیتونم بیام نت... یا همش یا خونه مامانم هستم یا مادر شوهر به خاطر ماموریت رفتن شوشو ....انشالله به سلامتی زایمان کنی.........و نی نیهای سالمو صالحی و خوجلی داشته باشی خانمی..........


نوشین
2 آذر 90 3:31
سلام تبریک میگم...خوش به حالت... انشالا به سلامتی به دنیا بیان...برای منم دعا کن لطفا...به وبم سربزنی خوش حال میشم...