چشم به راهتونم مامانی

فرشته ناز مامانی

1390/9/3 16:27
نویسنده : مامان جون
660 بازدید
اشتراک گذاری

عکس کودکان

عزیزم پسر نازم فرشته قشنگ امروز درست ٢٣ هفته گذشته از عمرت و رفتی تو ٢٤ هفته.........

مامانی خیلی دوست دارم عزیزم تو و خواهر گلت تو دلم هستین و من روز شماری میکنم...........

و هفته ها رو میشمارم تا تو و خواهری بیاین کنارم و بغلتون کنم و بوستون کنم و بو بکشمتون..........

وهزار بار در روز خدا روشکر کنم که خداجون مهربون شما دو تا رو بعد از این همه انتظار بهم داد.......

خدا خیلی مهربونه وقتی به دنیا اومدید و بزرگ شدید قدرش رو بدونید شکرگزارش باشید........

شاید زمانی که این مطلب رو بخونی برای خودت آقایی شده باشی و از خواهر گلت.........

مراقبت کنی عزیزم .وحالا بعضی اوقات تو دلم حرکت میکنی و من دوست دارم این حالتت رو........

لگد زدن هاتو دوست دارم حتی به بابایی هم نشون میدم دیروز دکتر بودم ولی تو و خواهری .......

انقدر تکون میخوردید که خانوم دکتر نتونست صدای قلبتون رو گوش کنه انقدر سعی کرد تا بالاخره.......

به زور پیداتون کرد و صدای قلب مهربونتون رو گوش کرد معلوم میشه دو تایی خیلی شیطون هستید......

مامانی گلم ازت میخوام همیشه پشت و پناه دخترم و خواهرت باشی من و بابایی ...............

خیلی دوستون داریم و هر روز و هر هفته رو میشماریم تا شما به دنیا بیاین و به زندگیمون رنگ.........

بیشتری بدهید امسال عید میاید پیشمون و خدا رو از الآن هزار بار شکر میکنیم خودتون دعا ...........

کنید خدا جون سر موعد وقتتون شما رو سالم و صالح به ما بده و به دنیا بیاید.................

میبوسیمتون عزیزمممممممممممم...............قربونتون بشم مادر......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)