چشم به راهتونم مامانی

دخترم فرشته ناز مادر

1390/9/2 1:09
نویسنده : مامان جون
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دختر نازممممممممم

خوبی مادر شاید موقعی که این مطلب رو بخونی برای خودت خانومی شده باشی....

ولی الآن تو دل مامانی هنوز به دنیا نیامدی از عمرت ٢٣ هفته تموم میگذره ورفتی تو ٢٤ هفته......

هر روز تکون میخوری ولی هنوز تکونای ظریف و نازکی داری ولی من قربونت میرم داداشی هم......

پیشت هست دو تایی کنار هم هستین من دلم گرمه که در آینده پشت هم هستین.............

داداشی ات از همین الآن ناقلا هست نسبت به تو بیشتر تکون میخوره ولی تو زربه های باحالی......

داری عزیزمممممممممم بعضی اوقات دوتایی با هم تکون میخورین میدونم که از همین الان پشت همین...

خلاصه عزیزم من و بابایی خیلی تکوناتون رو دوست داریم همراه هم قربونتون میریم و منتظر به دنیا......

آمدن شما هستیم که بیشتر از این به زندگی قشنگمون و عاشقونه ما رنگ بدهید..........

عزیزم از زمانی که تو و داداشی اومدین تو دل من به زندگی من و بابایی رنگ دادین خیلی.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر و بهار
2 آذر 90 9:03
عزيزم ايشالا كه به زودي زود به دنيا ميااااااااااد بوس