چشم به راهتونم مامانی

بدون عنوان

1390/1/31 2:42
نویسنده : مامان جون
519 بازدید
اشتراک گذاری
شعري زيبا از دوران کودکی !

کاش همان کودکی بودیم که حرف هایش را از نگاهش می توان خواند
اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و …
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم .
آری ،
سکوت پُر بهتر از فریاد تو خالی ست !
دنیا را ببین …

بچه بودیم از آسمان باران می آمد ، بزرگ شده ایم از چشم هایمان می آید !

بچه بودیم دل دردها را با هزار ناله می گفتیم !

همه می فهمیدند …

بزرگ شده ایم …

درد دلمان را به صد زبان ، به کسی می گوییم …

و هیچ کس نمی فهمد !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ارتیمیس
31 فروردین 90 3:38
امشب خیلی دلگیرم با خوندن متنت اشکم جاری شد


قربون دلت برم مامان ارتیمیس گلم فدات شم عزیزم برام دعا کن ببخشید اشکت رو در آوردم عزیزم دل خودم یه دنیا غم داره حرفای دلم رو گوش کردم و نوشتم.
مامان كيانا
31 فروردین 90 9:19
عزيزم سلام.اميدوارم سال جديد سال برآورده شدن آرزوي شما باشه...بدون كه دست خداوند هميشه روي شونه هاته ودر بهترين وقت شما رو به آرزوت ميرسونه..به ماهم سر بزني خوشحال ميشيم


سلام مامان کیانا عزیزم ممنونم عزیزم خیلی برام دعا کن گلم حتما بهت سر میزنم عزیزم
سمی
12 اردیبهشت 90 15:29
ساغر جون، بابا کشتی منو دختر
همینطور نوشته هات رو میخونم و اشکم سرازیر میشه.
نی نی گولو اینجوری غصه مامانی رو میخوره که غصه دارهاااااااااا.


سلام سمی جون قربونت برم عزیزم ببخشید اشکت رو در آوردم خودم تو دلم یه دنیا غمه خیلی برام دعا کن من حرفای دلم رو نوشتم به دلم نگاه کردم
مهتاب اسمانی
10 مهر 90 16:28
سلام ساغر جون خوبی نی نی خوبه...............دختر چرا سر نمی زنی ..................دلمون برات تنگ شده